25 d’abril: ja s’acosta l’estrena del nostre Musical !

Aquest curs hem desenvolupat un projecte artístic en col.col·laboració amb el Conservatori de Música de Reus i tres escoles de dansa de la ciutat. Consisteix en la lliure adaptació del musical Fama del qual se n’han fet diverses versions (Fame 1980 -Fame The Musical 1988 – Fame (Remake) 2009). Aquesta adaptació s’anomena “El camí de l’èxit” i hi participen alumnes de l’optativa d’arts escèniques (4t d’ESO) i la coral “Show choir” de institut (3r i 4t d’ESO), la banda i solistes del Conservatori de Música i diversos ballarins/es de les escoles de dansa. Esperem que sigui tot un èxit. Hi esteu tots convidats !!