Fira CTC Arduino a Barcelona

El passat divendres 23 de Febrer els alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’Institut Roquetes, juntament amb els alumnes de l’Institut Daniel Mangrané, vam anar al Cosmocaixa a la fira CTC arduino.

Allà hi havia gent de totes part de Catalunya exposant els seus projectes treballats a classe. Hi havia 115 centres amb 1800 alumnes que exposaven el seu treball i més de 4000 visitants.

El nostre institut, va ser un dels instituts amb més projectes exposats amb un total de 8 treballs en el quals un d’ells va rebre un punt de David Cuartielles, cofundador d’Arduino!

Cada grup anava fent torns i deixava almenys un encarregat a una taula i s’ocupava d’explicar el seu projecte a tothom que hi estés interessat en saber-ho, així com els altres grups ho feien amb nosaltres.

Si en algún moment de la sortida estaves saturat de tant Arduino, també podies passar a pegar un tomb per la resta del Cosmocaixa, ja que hi havien apartats d’experiments molt curiosos i entretinguts de veure.

En resum, va ser una sortida didàctica i molt divertida, però sobretot interessant ja que vàrem poder veure projectes que no imaginàvem que es poguessin fer mitjançant Arduino i hem guanyat confiança en parlar de cara al públic exposant el nostre treball a la gent que ens preguntava.

•   En aquestes imatges podem veure una part d’on s’expossaven projectes i el cofundador d’Arduino David Cuartielles.