Taller higiene bucal

TALLER HIGIENE BUCAL

La higiene és un dels hàbits que es treballen des de l’educació  insistint en la importància que té mantenir un bon nivell de neteja  prevenint infeccions, malalties i males olors.

Un dels tallers que es considera important i té incorporat el recurs SIEI és organitzar xerrades enfocades a la higiene en general.

• Higiene corporal: es parla de com i perquè cal mantenir una bona higiene corporal. Es preveu el dia 10 del mes d’abril.La xerrada serà impartida per  la infermera Miriam Pérez dins el Programa Salut-Escola.
  • Higiene bucal: la informació la duen a terme estudiants d’infermera de la URV- Rovira i Virgili de Tortosa i es va realitzar el passat dia 15 de març on els alumnes van realitzar una pràctica d’higiene bucal per ensenyar correctament quina és la tècnica a seguir al moment de raspallar-se les dents.
  • Higiene capil·lar  també durant el mes de maig en la col·laboració d’estudiants del cicle de perruqueria del mateix institut  l’alumnat pot gaudir del rentat, tall o pentinat dels seus cabells.