Projecte hort

El passat mes de setembre Els alumn@s de SIEI dels cursos 1er i 2on van començar a treballar en el projecte hort, un espai d’inclusió on treballen de forma transversal diferents matèries d’aula aplicades al món de l’horta.

Des de l’inici de curs fins ara han arranjat, netejat, plantat i abonat el terreny d’hort, el qual està donant els seus fruits. Han plantat cols, faveres i cebes, el creixement que estan tinguen les plantes és espectacular, no és d’estranyar veient la il·lusió i l’esforç per part dels alumnes participants.

Alhora també s’està treballant en un petit jardí de plantes aromàtiques i medicinals que podem trobar en el nostre entorn. Els alumnes de segon van realitzar una sortida de descoberta d’alguna d’elles.