V Jornades de Lluita contra la Violència envers la Dona

EL RIBOT I SERRA TORNA A LLUITAR CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA

Els propers dies 22 i 23 de novembre l’institut Ribot i Serra reprèn la lluita per a commemorar el 25N, concretament, el Dia Internacional en contra de la Violència envers la Dona.

Enguany es tracta de les V Jornades de Lluita contra la Violència envers la Dona amb què l’alumnat que estudia a la tarda podrà participar de les activitats dinamitzades per estudiants d’Animació Sociocultural i Turística i d’Integració Social, de 2n curs. Les Jornades estaran organitzades de la següent manera:

• 22 de novembre: a partir de les 18:30 ens visita la Pamela Palenciano que  ens explica la seva pròpia vivència des del monòleg anomenat “No sólo duelen los golpes”.
  • 23 de novembre:
    • de 15 a 17:40h:  comencen les activitats dinamitzades pels i les estudiants dels cicles formatius ; aquestes tenen diferents formats com per exemple role playing, videofórum, debats sobre el cicle de la violència i la coeducació, la dinàmica de les espelmes, entre d’altres activitats.
    • de 18h a 20.20: es porta a terme l’Acte Central, que tracta d’acollir les expressions de les diferents persones o grups que vulguin denunciar la violència envers les dones des de formats varis (cançó, dansa, manifest, etc.). Aquest esdeveniment el dinamitza el grup de 2n d’Animació Sociocultural que, a més d’anar presentant les diferents aportacions, també obrirà i tancarà la vesprada per a donar sentit al Dia indicat.

Així és com cada any #ElRibotiEsMou per a crear consciència i educar des del respecte, sent referent, no només des del professorat, sinó també des de l’alumnat.

No oblideu seguir l’esdeveniment des del Twitter (@ribot_serra) i  l’Instagram (#iesribotiserra)!