Salut i Escola

Hola,

Sóc la Cesca Caballero.  Treballo com a infermera pediàtrica al Cap Sud, que és un edifici que es troba al costat de l’institut, i durant el curs també treballo en el Projecte Salut i Escola.

Què és Salut i Escola?

Salut i Escola és un projecte que  té com a objectiu acostar els serveis de salut als adolescents. La salut no és només física! La salut també es com ens sentim amb el nostre cos… Una part molt important  de la nostra salut depèn de com ens cuidem, com mengem , com dormim, quanta activitat física fem, com ens sentim , com ens relacionem…

Hem d’aprendre a cuidar-nos i a tenir coneixement sobre nosaltres.

Per tant, Salut i Escola és un espai on podeu fer preguntes relacionades amb aspectes com el vostre estat emocional  (ansietat, autoestima, complexes, problemes que no sabem com resoldre, estrès…), sexualitat (identitat sexual, orientació sexual, consentiment, protecció) o bé la salut física (alimentació, son….).

Per fer tot això vinc cada divendres a l’ institut de les 11:30 a les 13:30. A Consergeria hi ha un full on us podeu apuntar. També podeu parlar amb la vostra tutora o tutor,  o qualsevol professor o professora; tots us poden ajudar a trobar un moment per parlar amb mi.

Us deixo els links d’algunes pàgines que m’han semblat que us poden anar bé per consultar:

Mindu

Pàgina sobre benestar emocional i salut mental del Taulí . Es poden fer consultes telemàtiques.

Sexe Joves

Informació sobre sexualitat, prevenció d’embarassos i malalties, afectivitat, avortament.

El Pep

Informació sobre drogues. Es poden fer consultes telemàtiques.

La Clara

Informació sobre drogues. Es poden fer consultes telemàtiques.