Fira de projectes’17

El 25 de maig s’ha celebrat al centre cívic Rogelio Soto la 1a Fira de Projectes, una mostra dels diferents productes que els alumnes de 1r d’ESO de l’institut Ribot i Serra i de les escoles Espronceda i Sallarès i Pla han treballat al llarg del curs

A la Fira, els alumnes i les alumnes han preparat una exposició per presentar les diferents activitats que han realitzat al llarg del curs. En el nostre institut han estat tres els proejctes presentats:

• El túnel del temps: Integra les matèries de socials i visual i plàstica. Aquest projecte pretén apropar l’alumnat a un viatge que s’inicia en la història de la Terra i la formació del relleu, i que ens ha portat fins a l’aparició de l’ésser humà i l’estudi de les primeres civilitzacions: Egipte, Grècia i Roma.
  • Som-Riu: És un projecte que engloba les matèries de ciències i tecnologia. El seu objecte d’estudi general ha estat el riu Ripoll, la importància que té en el seu pas per la ciutat de Sabadell, quina és la seva salut mediambienal i de quina manera la indústria ha aprofitat el seu cabal per desenvolupar molins d’aigua.
  • Vivace: És un projecte que relaciona la música i l’expressió emocional per al desenvolupament personal. A partir de peces musicals com Pere i el llopEl carnaval dels animalsAnnie i La flauta màgica, s’han expressat emocions i s’han valorat com a part fonamental del desenvolupament personal i grupal.

També els companys de primària han presentat els seus projectes: ens han parlat de magnetisme en anglès, han muntat un robot que sap orientar-se de forma automàtica i, fins i tot, han construit diferents jocs lúdics per aprendre anatomia, el nom de diferents models de cotxes o maquetes com ara  la Torre de l’Aigua o un molí elèctric.

A més, ens hem retrobat amb els nostres antics mestres i companys de primària. Hem tingut temps de compartir records i d’acomiadar-nos fins al curs vinent.

Accés a l’àlbum de fotos