Vetllades 2017

El divendres dia 26 de maig a l’institut Ribot i Serra l’alumnat de segon d’Animació va gaudir de les vetllades nocturnes 2017 amb la temàtica de Carib mix

Aquestes vetllades se celebren tots els anys des de M03 Animació Turística. Consisteix en l’organització de diferents activitats i espectacles per part dels alumnes de TASOCT, les quals es representen una nit dintre de l’institut en diferents franges horàries.

La nit va començar amb un sopar ple de bogeries. Els alumnes i les alumnes tenien unes consignes que havien de fer fins que van acabar les postres. La vetllada va continuar amb un Improshow ple de participació. Seguidament van veure una representació teatral “Viatge al voltant del món…” on hi havia moltes activitats culturals. Per acabar, vam gaudir de l’espectacle  “Tu profe no me suena”, en el qual es va poder veure la imitació de diferents professors i professores per part de l’alumnat. Per acomiadar la nit ens vam traslladar a un creuer on es va celebrar un casament entre l’animació i la promoció 2015/2017 de TASOCT.

Va ser una nit molt emotiva: es va passar de les rialles a la plorera per l’emoció del moment i dels records dels dos anys que han passat junts. Una experiència inoblidable!!

Accés a l’àlbum de fotos