TAQUILLES ESCOLARS

El centre disposa de taquilles pròpies de lloguer. El preu és de 20€/curs, dels quals es retornaran 10€ a final de curs.

En qualsevol cas, si allò que us preocupa és que el vostre fill/a porti una motxilla molt carregada, cal aclarir que l’alumnat no ha de utilitzar necessàriament una llibreta per a cada matèria i que pot fer ús de dossiers amb fulles soltes, opció que alleugereix molt el seu pes.

CONDICIONS DE LLOGUER DE LES TAQUILLES

-Contracte de lloguer de la taquilla per la quantia de 20€  per a les taquilles, dels quals 10€ seran en concepte de fiança que es retornaran quan es retorni la clau o el cadenat.

-L’alumne/a es fa responsable del manteniment de la taquilla en mateixes les condicions en què se li fa el lliurament. L’ús indegut i els desperfectes que se li puguin causar impliquen no poder continuar utilitzant el servei de lloguer de taquilles i la pèrdua de la fiança a més del pagament del cost de la seva reparació.

-Només es permetrà l’accés a les taquilles a l’entrada, a l’hora del pati i a la sortida del centre i, en cap moment, durant l’horari de classe.

-El centre no es responsabilitza dels objectes –siguin quins siguin- dipositats a les taquilles i que poguessin ésser sostrets.

-L’alumne es compromet a retornar la clau o el cadenat de la seva taquilla abans del darrer dia de classes del mes de juny.

-La pèrdua de la clau implica la comunicació immediata amb el secretari del centre que s’encarregarà de fer-ne una còpia. No retornar aquesta clau implica la pèrdua de la devolució dels 10€ de la fiança a final de curs.

-El centre té una clau mestra de les taquilles i es reserva la possibilitat de poder-les obrir quan cregui necessari.

-L’incompliment d’aquestes normes implica la impossibilitat de reservar la taquilla per al curs següent.