Preinscripció ESO 2020-2021

El procés de preinscripció afecta només aquells alumnes que no estan cursant ja estudis al nostre centre.

Tutorial per emplenar el formulari ← Enllaços → Formulari de preinscripció

• Telemàticament ⇒ del 13 al 22 de maig.
  • Presencialment ⇒ del 19 al 22 de maig, de manera excepcional, amb cita prèvia, ateses les circumstàncies a causa de la COVID-19.

Si voleu consultar l’oferta de la preinscripció corresponent al nostre institut, feu clic al enllaç del Mapa escolar de la preinscripció curs 2020-2021.

Per demanar cita prèvia o per consultes relacionades amb la preinscripció:

A partir del dia 13 de maig al tel. 972370385 de dilluns a divendres de 9.00 a 13.00 h i de 17.00 a 18.00 h.

O bé per correu electrònic b7005911@xtec.cat

Horari Secretaria per tramitar la preinscripció presencial:

Dimarts i Dijous: de 9.30  a 13.30 h.

Dimecres i Divendres: de 16.00 a 20.00 h.

Documentació necessària per a la preinscripció:

Sol·licitud de suport informàtic: https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/pls/apex/f?p=20160079072543618:ESP_AL_SI

DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys. Quan el domicili habitual que s’al·lega no coincideix amb el del DNI, amb el de la targeta de residència on consta el NIE o es tracta de persones estrangeres sense NIE, certificat o volant municipal de convivència de l’alumne o alumna, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant.

DNI del pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

Targeta sanitària (TSI) de l’alumne/a

Altres documents que justifiquin a efectes de barem (títol de família nombrosa o monoparental, discapacitat, renta garantida).

NO CAL PORTAR FOTO, ja que es farà a l’alumne/a de manera presencial a l’inici del curs escolar.

En el cas de la tramitació telemàtica, la documentació i el resguard de sol·licitud, s’hauran d’enviar al correu del centre escanejats o fotografiats. La nostra adreça electrònica és b7005911@xtec.cat

Si la preinscripció es realitza presencialment, de manera excepcional i amb cita prèvia, s’haurà de portar original i fotocòpia de la documentació i la sol·licitud emplenada. En el cas que no sigui possible portar-la emplenada, es recomana portar el seu propi bolígraf.

Així mateix, es recomana portar mascareta i guants. Que sigui individualment, i no acudir al centre persones de grups d’especial vulnerabilitat.

1. Ana Flores

Bon dia,
    necessito assessorament.
    El meu fill cursa 1er de Batxillerat científic al IES Serrallarga de Blanes
    Vol canviar d’itinerari i cursar el artístic en el vostre institut.
    Com hem de procedir?
    Si el curs està aprovat pot matricular-se a 2on?
    Quan hem de fer la preinscripció?
    gracies

Bon dia, senyora Ana.

Donat que el curs encara no ha finalitzat, no podem saber amb certesa les places que podem oferir. El que pot fer és preinscriure el seu fill al nostre centre durant les dates fixades pel Departament d’Educació, que, en el cas de batxillerat són del 27 de maig al 3 de juny. Si durant el període anterior a fer efectiva la matrícula, disposem de plaça a la modalitat artística pel seu fill, el podrà matricular al Coll i Rodés. Si no poguéssim assegurar-li plaça, el pot matricular al Serrallarga, on la té assegurada, avisant-los que està pendent d’una adjudicació amb nosaltres, i si un cop acabades les recuperacions de setembre disposem de plaça, pot anul·lar la matrícula a Blanes per formalitzar la del nostre institut.

Els enllaço a continuació el currículum de batxillerat establert al nostre centre perquè puguin veure la diferència de matèries que hi ha entre les diferents modalitats: https://agora.xtec.cat/iesramoncoll/general/curriculum-de-batxillerat/

1. Ana Flores

Moltíssimes gràcies,
        em podeu aclarir un últim dubte més?

Si l’alumne ha cursat 1er de batx. científic, en cas que hi hagués plaça, podria matricular-se a 2on de batx. de l’itinerari artístic???

o és obligatori que faci tot el batxillerat del mateix itinerari?

1. Juanjo González Autor de l'article

Sí, pot canviar de modalitat de 1r a 2n de batxillerat. Únicament haurà de considerar la dificultat afegida d’haver de cursar alguna matèria de continuïtat sense haver conegut prèviament els continguts del primer curs. D’aquí que sigui interessant que donin un cop d’ull al currículum de batxillerat que els he enllaçat en la meva anterior resposta.

Salutacions cordials.

2. Núria

Bon dia,

Em podeu confirmar si la data de preinscripció per batxillerat al vostre centre és a partir del 27 de maig, si us plau?

Gràcies

1. Juanjo González Autor de l'article

Efectivament. Les dates de preinscripció les marca el Departament d’Educació i són les mateixes per a tots els centres. Les del batxillerat, per a alumnes de matrícula externa, és a dir, que no hagin estat alumnes nostres durant aquest curs, van del 27 de maig al 3 de juny.