El cor del bosc

Si, malgrat estar immersos en l’acceleració pròpia del final de curs, esteu aconseguint no transitar pels passadissos de l’institut amb massa pressa, us haureu adonat de la instal·lació que hi ha exposada a prop dels despatxos d’Orientació. Es tracta de “El cor del bosc”, una obra creada, com a exercici col·lectiu amb materials reciclats, pels alumnes que cursen la matèria de volum al batxillerat artístic.

Ara podeu mirar el vídeo per assistir al seu procés creatiu.

Tallers de cicles per 4 ESO

Els alumnes de 4t d’ESO s’han convertit en cuiners, pastissers i personal de sala per un dia. Han gaudit d’una experiència única i han conegut de primera mà la gran feina que fan els cicles formatius de l’institut Coll i Rodés… Llegeix més»

XIX Jornades Gastronòmiques de l’Arròs

Ahir al migdia es va presentar les XIX Jornades Gastronòmiques de l’Arròs, en les quals s’oferiran, com és costum, menús amb l’arròs com a ingredient principal, combinat amb altres productes de temporada i proximitat.
En aquesta nova edició, la nostra escola d’hostaleria ha estat convidada pel gremi d’hostaleria i pel gremi de bars, restaurants i cafeteries de Lloret de Mar a formar part de l’organització de l’esdeveniment. L’institut Ramon Coll i Rodés agraeix en allò que val aquesta invitació, la qual suposa un salt qualitatiu en el grau de responsabilitat que… Llegeix més»

El torn de l’arròs

Els alumnes del CFGM de Cuina i gastronomia de l’escola d’hostaleria del nostre institut han cuinat tres arrossos diferents durant la inauguració, als jardins de l’hotel Olympic, de les XIX Jornades Gastronòmiques de l’Arròs organitzades pel gremi d’hostaleria, el gremi de bars, restaurants i cafeteries i Lloret Turisme.

I Concurs Flors i Violes

Els alumnes Marc Tirado, de 2n curs del CFGM de Serveis en restauració, i Jorge Luis García, de 1r curs del CFGM de Cuina i gastronomia, van participar dissabte 4 de maig en el primer concurs Flors i Violes, organitzat per l’escola d’hostaleria de Palafrugell. Tots els participants provenien d’escoles d’hostaleria de la província de Girona i la seva tasca consistia a intentar fer la millor tapa i el millor còctel.

Arrela’t a Sta. Cristina

El divendres 3 de Maig els alumnes de 1r A2 han anat a Sta. Cristina per passar una jornada fent matemàtiques d’una manera diferent de com ho fan cada dia a l’escola. El dimecres 8 de maig hi aniran els alumnes de 1r A1 i 1r A3, mentre que dijous 9 de maig hi aniran els de 1r A4 i 1r A5.
Aquesta jornada s’integra dins del Pla Educatiu d’Entorn, Projecte Arrela’t, que pretén treballar les matemàtiques de manera empírica i a través de la pràctica real en un dels indrets més característics de Lloret de Mar: Santa Cristina.
A partir d’un dossier de treball preparat pel Centre d’Estudis de Llengües… Llegeix més»