Available courses

En aquest apartat del moodle hi trobareu:


- tots els apunts que anem treballant a l'aula, així com material complementari.

- criteris d'avaluació


Incidències informàtiques, Diari d'incidències

Proposta didàctica de l'assignatura optativa específica d'Informàtica de 4t ESO.

Els materials d’aquestes propostes didàctiques han estat elaborats pel Departament d’Ensenyament en el marc del programa mSchools, iniciativa impulsada per Mobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona i GSMA. 

 
 
Aquest curs ocupa més de 20Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.
 
Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho.



Autor/a: Roser Cussó; Rosanna Fernández; Artur Coll; Jordi Regalés; Rafa Barrachina; Susan Dreger
Llicència: Creative Commons: Reconeixement (cc-by)
Documents, Programacions, Actes, Control, Bancs d'imatges, Bancs de Recursos.

Proposta didàctica de l'assignatura optativa específica d'Informàtica de 4t ESO.

 
 
Aquest curs ocupa més de 20Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.
 
Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho.


Autor/a: Roser Cussó; Rosanna Fernández; Artur Coll; Jordi Regalés; Rafa Barrachina
Llicència: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)
Ciències Socials de 4rt de l'ESO
Recull de treballs de recerca dels alumnes de l'IES Ramon Berenguer IV en format PDF. Els treballs estan agrupats per temàtica i hi consta l'autor/a, el títol així com l'any del treball.
El fitxers es poden visualitzar però no es poden imprimir.
En cas d'utilitzar-los per altres recerques, cal que demaneu permís a l'autor o en el seu defecte al centre o al tutor que l'ha dirigit i especifiqueu a la bibliografia les dades següents:
INS RAMON BERENGUER d'Amposta
Autor, títol, tutor i any del treball.
Optativa de Llatí de 4rt de l'ESO.

Matèria de Física i Química de 4rt de l'ESO, Aula Oberta, a càrrec del Sr. Enric Falcó.

Treball recerca Seminari FQ
Tools for monitoring learning about First of ESO in RB-IV

After a year, now it is time to improve our English.

Aula virtual complementaria a las clases de Lengua y Literatura Castellana.

Literatura castellana 2014-2015 per a 1rs i 2ns de Batxillerat, impartida per Maria Cinta Aguilar.

Alícia Sorlí, Llengua i Literatura Catalana per a 2n ESO

Literatura Catalana 2018-2019 Alícia Sorlí

Materials per als alumnes de 2n ESO de l'Institut Ramon Berenguer IV d'Amposta

Religió de 1r ESO - Montse Prats.

Religió de 2n ESO - Montse Prats

Religió de 3r ESO - Montse Prats

Religió de 4rt ESO - Montse Prats

Religió de 1r de Batxillerat - Montse Prats

M1 Recepció i logística a la clínica dental ( 1er BUCO )

M3 Higiene Bucodental 2018-2019 Milena Rot Pla

INTERVENCIÓ BUCODENTAL

M5 Epidemiologia en salut oral ( 2n BUCO )

M6 Educació per a la salut oral ( 1er BUCO).

M8 2018-2019, Higiene Buco Dental, Milena Rot Pla

M9 2018 2019 Milena Rot PLa

M10 2018 2019 Milena Rot PLa

Aquest curs pretén ser una guia per a l´Acció Tutorial en el primer curs de la ESO. En ell mostrem un seguit d´activitats per portar a terme en les respectives tutories.

Aquest curs pretén ser una guia i suport per a les tasques de tutoria en relació amb l´alumnat, famílies i la resta d´equip docent.

Aquest curs pretén ser una orientació, guia i suport al professorat en les seves tasques de tutoria en relació amb l´alumnat, famílies i la resta de professorat de l´equip docent respectiu.

Aquest curs pretén ser una guia i suport al professorat en les tasques de tutoria en relació amb l´alumnat,el les famílies i la resta d´equip docent.

Aquest quadern acadèmic et permetrà tenir una informació aproximada del teu perfil acadèmic professional. Això no vol dir que hagis de fer exactament l´itinerari indicat. Són pautes que et poden ajudar a prendre les teves pròpies decisions respecte als teus futurs itineraris en els estudis a seguir.

Resolució de conflictes d´una manera pacífica

SENTIR PENSANT I PENSAR SENTINT; UNA ALTRA FORMA D’APRENDRE