Horaris de les presentacions d’inici del nou curs 2019-20

REBUDA ALUMNES CURS 2019-2020

DILLUNS 9 DE SETEMBRE

HORA GRUPS LLOC
13 H Tots els cursos IFE Teatre (antic gimnàs)

DIJOUS 12 DE SETEMBRE

TORN MATÍ

HORA GRUPS LLOC
11,30 H Tots els alumnes de segon curs de CFGM Teatre (antic gimnàs)
12H Tots els grups de primer curs de CFGM Teatre (antic gimnàs)
13H Alumnes i pares/mares/tutors PFI Teatre (antic gimnàs)

Tant els alumnes de primer com els de segon curs els rebrà el director de l’institut al teatre (antic gimnàs) per donar la benvinguda al centre.

A continuació es nomenaran els tutors i els alumnes del seu grup el seguiran amb a l’aula corresponent.

TORN TARDA

HORA GRUPS LLOC
16 H Tots els alumnes de segon curs de CFGM Teatre (antic gimnàs)
16,30H Tots els grups de primer curs de CFGM Teatre (antic gimnàs)
16,30H Alumnes de FPB 1er i 2n curs Teatre (antic gimnàs)

Tant els alumnes de primer  com els de segon curs els rebrà el director de l’institut al teatre (antic gimnàs) per donar la benvinguda al centre.

A continuació es nomenaran els tutors i els alumnes del seu grup el seguiran a l’aula corresponent.

DIMECRES 18 DE SETEMBRE

TORN MATÍ

HORA GRUPS LLOC
11,30 H Tots els alumnes de segon curs de CFGS Teatre (antic gimnàs)
12H Tots els grups de primer curs de CFGS Teatre (antic gimnàs)

A continuació es nomenaran els tutor i els alumnes del seu grup el seguiran a l’aula corresponent.

TORN TARDA

HORA GRUPS LLOC
16 H Tots els alumnes de segon curs de CFGS Teatre (antic gimnàs)
16,30H Tots els grups de primer curs de CFGS Teatre (antic gimnàs)

Tant els alumnes de primer  con els de segon curs els rebrà el director de l’institut al teatre (antic gimnàs) per donar la benvinguda al centre.