Preinscripció ESO curs 2020-2021

La preinscripció a l’ESO s’ha de fer adreçant-la a l’institut sol·licitat en primera opció com segueix:

• Preinscripció telemàtica (la majoria de preinscripcions s’han de fer per aquest mitjà): del 13 al 18 de maig (preferiblement, però es podrà fins el 22). ATENCIÓ: Les preinscripcions enviades abans del 13 de maig no es faran efectives. El període d’enviament és del 13 al 22 de maig.
    S’haurà de:

• Omplir el formulari que hi haurà a preinscripcio.gencat.cat
    • Enviar aquests documents (excepte el formulari de sol·licitud, que quedarà substituït pel resguard telemàtic) al correu electrònic premat@insrafaelcasanova.cat o a8033961@xtec.cat
  • Preinscripció presencial (només si no es disposa de mitjans tècnics per fer-la telemàtica): 19, 21 i 22 de maig amb cita prèvia. Horari d’atenció de 9 a 13 h. Llegiu atentament aquestes les instruccions sobre la preinscripció presencial i ompliu la sol·licitud de preinscripció a casa.

En el cas de sol·licitud presencial:

• Haurà de venir una única persona i portar el seu bolígraf.
  • És necessari portar mascareta.
  • En cas de tenir símptomes del COVID19 caldrà fer una autorització a una altra persona per tal que faci la preinscripció.

Aquí teniu els criteris de prioritat per a l’obtenció de places i la nostra oferta inicial de places per al curs vinent.

• Oferta inicial de places escolars: 8 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds amb suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de documentació: fins al 25 de maig de 2020

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h