Matrícula ESO (alumnat nou)

Aquesta informació va destinada a l’alumnat admès al llisat publicat el dimarts 7 de juliol a la web del centre:

La matrícula es farà en dos formats:

A) Telemàtica del 13 al 16 de juliol.

El procediment serà el següent:

1. Descarregar, llegir i omplir dossier de matrícula de la web.

2. Descarregar, llegir i omplir formulari matrícula de la web.

3. Enviar formulari omplert, escanejat o en foto, al correu mateso@insrafaelcasanova.cat posant com a tema de l’email el nom i cognoms de l’alumn@ i el curs en què es matricula.

4. Lliurar el dossier de matrícula, degudament omplert i amb tots els documents que us demanem,a la caixa “MATRÍCULA ESO” que habilitarem a la porta d’entrada a l’edifici de l’institut.

El dossier cal que estigui dintre d’un sobre tancat. Al sobre ha de constar: el nom i cognoms de l’alumn@ i el curs en què es matricula.

Haureu de signar un document que estarà sobre una taula al costat de la caixa com a justificació del lliurament de la documentació.

Un cop realitzada la matrícula us ho confirmarem mitjançant resposta al vostre correu. Aquesta resposta no serà inmediata com ja heu pogut comprovar al procés de preinscripció

B) Presencial del 13 al 14. Només casos excepcionals que no es puguin fer telemàticament amb el procés descrit anteriorment.

El procediment serà el següent:

1. Demanar cita prèvia per telèfon (936546520) a partir de 6 al 10 de juliol de 9 a 13h

2. Descarregar, llegir i omplir dossier de matrícula de la web.

3. Descarregar, llegir i omplir formulari matrícula de la web.

4. Lliurar formulari de matrícula a secretaria.

5. Lliurar el dossier de matrícula, degudament omplert i amb tots els documents que us demanem, a la caixa “MATRÍCULA ESO” que habilitarem a la porta d’entrada a l’edifici de l’institut.

Per resoldre dubtes contacteu-nos al correu mateso@insrafaelcasanova.cat