Visitem el Palau de la Música i TV3

El dia 14 de maig un grup d’alumnes del nostre institut, el del grup “+de8” van fer una sortida a Barcelona com a cloenda del treball realitzat durant el curs. Ja us hem explicat algun cop que aquests alumnes participen en un projecte del centre que té com a objectiu fomentar l’esforç i atendre la diversitat dels alumnes amb bons resultats educatius. Per això, a més de seguir amb normalitat el currículum acadèmic, aquests nois i noies fan altres activitats d’aprenentatge una mica diferents (de llengua, de mates, de tecnologia, d’orientació…).

Així, com una activitat més, vam fer una visita al Palau de la Música de Barcelona per conèixer aquesta joia del Modernisme català. Després de dinar vam assistir, com a públic, al programa “Divendres” de TV3. Conèixer de prop les interioritats d’un programa de televisió en directe, poder sortir en pantalla o fer-se fotos amb qualsevol dels periodistes o actors que es troben per allí va ser tot un al·licient i un divertiment. Aquest tipus d’activitats omplen el bagatge personal de cadascú i sense esser-ne conscients del tot, també l’enriqueixen.
Us posem un parell de fotos de l’interior del Palau de la Música i un altra davant dels estudis de TV3 amb els nostres “guapos” i alegres alumnes.
Falcó de notícies