Neus Martí guanya el segon premi al FONIX 2014

Enguany s’ha celebrat el 7è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya (THE FONIX 2014). El concurs està organitzat per International House Barcelona, per la Fundació Catalana de l’Esplai i per la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans.

Entre els finalistes hi ha la Neus Martí Trull, alumna de 3r d’ESO del nostre institut, que després de l’última prova a Barcelona ha quedat segona de tota Catalunya. Des del centre felicitem la Neus pels resultats obtinguts. Enhorabona!!!”

“Les veus del falcó”