Prova d’avaluació de quart d’ESO 2020

Els propers dimecres 12 i dijous 13 de febrer de 2020 els alumnes de 4t d’ESO de tots els centres d’educació secundària de Catalunya duran a terme unes proves de competències bàsiques en llengua catalana, llengua castellana, llengua estrangera (en el nostre institut l’anglès), en matemàtiques i en l’àmbit cientificotecnològic. Cal recordar que la prova té caràcter informatiu, formatiu i orientador per a l’alumnat i els centres i que és una activitat educativa i, com a tal, té caràcter obligatori, atès que està configurada com un dret i un deure dels alumnes. La prova oferirà informació de l’alumnat i dels centres . Abans de finalitzar el curs es comunicaran els resultats de les proves als centres que, al seu torn, els faran arribar a les famílies. Les dades concretes de cada centre i alumne seran confidencials. Els resultats, juntament amb els de les altres avaluacions de què disposi el centre, es tindran en compte per valorar si l’alumnat ha assolit els objectius de l’etapa, tot i que no determinaran la superació del curs ni de l’etapa. Aquestes decisions corresponen al centre educatiu.

Per a més informació: