Projecte de tu a tu: Internet segura

Des de l’assignatura d’Aprenentatge i Servei, els alumnes de 4t ESO han realitzat diverses activitats voluntàries destinades a prendre consciència de la importància i la necessitat de la generositat en la millora de la nostra societat.

Els alumnes que van decidir participar en el projecte De tu a tu proposat pels Mossos d’Esquadra, van iniciar el seu voluntariat amb una formació sobre els perills de les xarxes socials i la manera d’evitar-los.

Amb els coneixements adquirits, van confegir una sessió taller destinada a alumnes de 5è i 6è de primària per tal de transmetre aquests aprenentatges.

Les sessions tallers es van realitzar a l’escola Pompeu Fabra, el FEDAC i l’escola Juncadella de La Cellera amb gran satisfacció tant dels nostres alumnes, com dels alumnes de les escoles i dels mestres i professors.

Per cloure el voluntariat, aquest any per primera vegada, les xerrades tallers es van acabar fent al nostre Institut als alumnes de 1r ESO.

L’experiència ha estat molt positiva per tothom.

Esperem repetir-la l’any vinent.

Departament de Ciències Socials