V edició de la Mostra de Treballs de Recerca

Demà, dissabte 10 de març, a partir de les 11 h, tindrà lloc a la Casa de la Paraula de Santa Coloma de Farners la presentació de la V edició de la Mostra de Treballs de Recerca. En aquesta edició hi participen les nostres alumnes de 2n de Batxillerat Estel Artigas Meleiro –amb el treball titulat Les infeccions quirúrgiques, tutoritzat per Imma Rodríguez–, Sira Ausellé Bosch –amb El tint sense amoníac: Estudi de la composició, duració i procés de producció, tutoritzat per Farners Lladó– i Laura Vila i Planas –amb L’alteració dels aliments: Estudi dels factors que hi influeixen, tutoritzat per Leonor Oliveros–. En aquest enllaç en teniu més informació.

Aquests treballs s’exposaran en la mateixa Casa de la Paraula del 10 al 24 de març. L’enhorabona a les alumnes i a les professores.

Us hi esperem!

Nota: a l’enllaç veureu que hi diu les 10 del matí, però aquesta és l’hora de trobada dels alumnes participants; l’acte de presentació començarà a les 11 h.