Tres exalumnes de l’Institut Rafael Campalans finalistes als VII premis Jordi Pujiula

El passat dissabte 27 d’octubre va tenir lloc l’acte de lliurament dels VII premis Jordi Pujiula per a Treballs de Recerca de Batxillerat i Projectes Finals de Cicles Formatius. Els membres dels dos jurats, així com els secretaris inclosos, van expressar la seva plena satisfacció per l’excel·lent qualitat dels treballs presentats, entre els quals volem fer especial esment als 3 treballs finalistes d’alumnes de l’Institut Rafael Campalans.

Entre els treballs finalistes de la modalitat de Ciències de la Salut es va premiar l’autora Estel Artigas amb el seu treball titulat “Les infeccions quirúrgiques”, un acurat estudi dels factors que afavoreixen les infeccions quirúrgiques en un hospital comarcal. Fent referència a la modalitat de Ciències Naturals es va fer el reconeixement de dues produccions més:

«El tint sense amoníac. Estudi de la composició, duració i procés de producció» de Sira Ausellé, en el que es planteja una visió crítica i extensa sobre avantatges i inconvenients dels tints del cabell, amb i sense amoníac

«L’alteració dels aliments. Estudi dels factors que hi influeixen» de Laura Vila, un estudi del deteriorament de diferents aliments segons el tipus de conservació en el que, mitjançant microbiologia predictiva, l’autora comprova l’efecte de diferents variables en la conservació d’un pernil cuit.

Enhorabona a les tres finalistes!