Sira Ausellé i Bosch rep una de les Distincions de les PAU 2018

Aquesta tarda del divendres, 20 de juliol, ha estat una ocasió singular, ja que la nostra alumna de 2n de Batxillerat Sira Ausellé i Bosch ha estat una de les alumnes dels centres d’ensenyament catalans que han rebut una de les Distincions de les Proves d’Accés a la Universitat, atorgades a aquells nois i nois amb més d’un 9 en les Proves d’Accés a la Universitat (PAU). L’acte va estar presidit pel M. Hble. Sr. Joaquim Torra i Pla, president de la Generalitat de Catalunya, i la Hble. Sra. Àngels Chacón, Consellera d’Empresa i Coneixement, i van estar acompanyats per alts càrrecs del Departament d’Ensenyament. Amb aquests guardons es premia l’excel·lència, l’empenta i la capacitat de canvi que tenen els nostres joves. L’enhorabona, doncs, a la Sira per servir-nos d’inspiració i model d’esforç, a la seva família, a les seves professores i professors, i a l’Institut Rafael Campalans!