DELF Scolaire

Ens han arribat les fotos de l’acte de lliurament dels diplomes DELF Scolaire 2017, que va tenir lloc el passat 7 de febrer de 2018, a l’Espai La Pineda de Sant Gregori. En la fotografia podeu veure la nostra alumna Berta Coll, de 1r de Batxillerat, que ha rebut el certificat B1 en llengua francesa, fita per la qual la felicitem; l’acompanyen (d’esquerra a dreta) Josep Polanco, director dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Girona; Pere Parramon, director de l’Institut Rafael Campalans; Rosemarie Boronat, directora de l’Aliança Francesa a Girona; i Elisabeth Serra-Cauchetiez, cònsol honorària de França a Girona. Ens fa molt contents veure com els esforços del Departament de Llengües estrangeres i la professora de la matèria de francès, Fabienne Valligny, en confluència amb l’esforç de l’alumnat, donen magnífics fruits!