En record d’en Jordi

Recuperem aquest vídeo en què els alumnes de l’institut feien una bonica semblança d’en Jordi Pagès per donar-li ànims per al temps que estigués de baixa. Us el deixem per a què en gaudiu i recordem a en Jordi amb un somriure.

Campalanets nadalencs

Fins ara, cada any en aquesta època, al voltant de la celebració del Nadal, tots esperàvem un regal: el campalanet d’en Jordi. Ell era el nostre amic invisible particular perquè ens feia un regal a cadascun de nosaltres, es tractava del campalanet. El campalanet és… Llegeix més»

Comiat

Benvolgudes famílies, alumnes i personal del centre,