L’enginy (in)visible

Ja tenim al centre l’exposició  L’enginy (in)visible. Dones i tecnologia: passat, present i futur.   Les primeres escoles d’enginyeria a Catalunya van trigar més de 65 anys, des dels seus inicis, a tenir una dona a les seves aules. Aquesta exposició vol mostrar la (in)visible dificultat associada a la promoció del talent femení en l’àmbit tecnològic. Abans de 1980, entre tots […]

L’enginy (in)visible Llegeix més »

REIS I JOGUINES

Avui, quan hem arribat a l’escola hem vist que els Reis no havien passat de llarg. Ens hem trobat l’arbre ple de regals per a Educació Infantil i Cicle Inicial. De seguida els hem obert i hem estat molt contents. A P3 ens han portat un hospital de fusta i un joc de comptar i

REIS I JOGUINES Llegeix més »

Nadal 2019

FOTOS DE DIFERENTS MOMENTS D’AQUESTS DIES TALLER DE GALETES TALLER DE TORRONS DECORACIÓ DEL GIMNÀS CANTADA DE NADAL DIJOUS 19/12/19   de 3 – 5 (més o menys) A la sortida hi haurà coca i xocolata Pro-viatge fi de curs de 4t  d’ESO a 1,50 euros. DIVENDRES 20/12/19 Horari : De 9 a 13 h

Nadal 2019 Llegeix més »

Avaluació: la visió de l’alumnat

En el marc de les sessions d’avaluació del primer trimestre s’ha donat veu a l’alumnat. Els delegats i delegades de primer d’ESO han recollit les impressions, valoracions i emocions del primer trimestre a l’etapa de secundària i les han explicat a tot l’equip docent de l’etapa.  A les sessions d’avaluació hi era present tot l’equip

Avaluació: la visió de l’alumnat Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut