Salut i escola – La diabetis
L’Ana Morillo infermera del programa Salut i Escola ha fet una xerrada a l’alumnat de 5è de Primària per tal de conèixer la diabetis des de la vessant mèdica i psicològica. La diabetis mellitus (DM) és una malaltia metabòlica que es caracteritza perquè l’organisme fa un ús escàs de la glucosa. La glucosa és un […]
Salut i escola – La diabetis Llegeix més »






