BigBro Project a la Tardor Solidària

Dimecres 25 d’octubre, es van presentar els Projectes de Servei Comunitari dels instituts de Secundària realitzats durant el curs 2016-17 a l’Espai Josep Bota (Recinte Fabra i Coats), emmarcat dins de les activitats de la Tardor Solidària 2017.

Durant l’acte, alumnes de diferents instituts del districte de Sant Andreu van presentar els seus projectes, tots de temàtiques molt diverses.

Del nostre institut, un grup d’alumnes de 4t d’ESO, la Itziar, el Gerard, el Jan i l’Adrià, com a representants de les seves classes, van fer la presentació del seu projecte: BigBro Project.

Aquest projecte consisteix en apadrinar un alumne de 6è de primària de l’Escola Pegaso per tal que quan s’incorporin a l’institut tinguin un referent a 4t d’ESO i se sentin més acompanyats en aquesta nova etapa. Al mateix temps, els alumnes de 3r d’ESO s’empoderen i agafen més confiança i responsabilitat.

Al finalitzar l’acte ens van fer entrega d’un póster explicatiu del nostre projecte i de diplomes per cada alumne/a que va participar al projecte.