Menjador escolar

Tel.: 93 682 10 43
Fax: 93 682 30 16
www.7itria.cat

El servei de menjador del nostre institut el porta l’empresa 7 i Tria.

Si necessiteu més informació sobre l’empresa, els seus objectius, normes de funcionament, etc., obriu aquest llibret informatiu per a les famílies.

Podeu consultar o baixar-vos el menú del trimestre.

7itria
INFORMACIÓ PELS USUARIS DE MENJADOR EN CAS DE GRUP CLASSE CONFINAT

L’empresa 7itria també ofereix aquest servei per tota la resta de famílies usuàries de menjador que ho necessitin encara que no tinguin beca.

A les famílies que no vulguin utilitzar aquest servei se’ls retornarà la part proporcional en concepte d’absència (3.33€ per 1h o 3.73€ per 1h30min).

A continuació us informem breument de com gestionar-ho sempre contactant abans amb el despatx de menjador per comunicar-ho (934085013)

PASSOS A SEGUIR:

1. Comunicar-se amb el despatx de menjador (934085013) per sol.licitar aquest servei i us puguin informar.

2. Imprimir i signar el document d’autorització adjunt, si ho ha de recollir una altra persona

3. Presentar-se al centre en l’horari i lloc indicats per fer la recollida durant tots els dies del confinament.

4. El servei de cuina us farà signar un document conforme rebeu el menjar així com la informació d’aquests i les condicions de conservació.

L’horari de fer l’entrega dels menús serà en el període de 13:00 a 13:15 Hores. El lloc de recollida del menú és: La porta del pati que dóna a la Cuina del C/Dublin. (Es recorda que hi ha un timbre)

Documents:

Document a omplir

Procediment Viana

Protocol confinament

Registre famílies

AJUTS PER AL SERVEI DE MENJADOR

Benvolgut, Benvolguda,

Us informem que ja ha sortit publicada al DOGC la Resolució on s’aprova la convocatòria per a l’atorgament dels ajuts individuals de menjador per al curs escolar 2020-2021.

Al següent enllaç trobareu tant la resolució, com el model de sol·licitud amb les instruccions per a emplenar-la i el full informatiu:

Enllaç

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Les sol·licituds es presentaran a través d’un formulari telemàtic adreçat a l’alumnat que estigui matriculat o preinscrit per al curs 2020-2021, en dos períodes de sol·licituds:

• Període de sol·licituds de juny 2020: entre el 23 de juny i el 9 de juliol, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si escau, és fins al 10 de juliol.
  • Període de sol·licituds de setembre 2020: entre el 7 i el 20 de setembre, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si escau, és fins al 23 de setembre.
  • Un cop finalitzats els períodes de juny i setembre, s’estableix un període obert de presentació de sol·licituds per atendre situacions sobrevingudes i per a l’alumnat de nova incorporació.

SOL·LICITUDS TELEMÀTICA

La sol·licitud es pot fer des de qualsevol dispositiu mòbil. Un cop emplenada la sol·licitud i enviada es generarà un resguard de la sol·licitud que caldrà  signar i lliurar al   centre amb la documentació que sigui necessària.

SUPORT A LES FAMÍLIES