Menjador escolar

Tel.: 93 682 10 43
Fax: 93 682 30 16
www.7itria.cat

El servei de menjador del nostre institut el porta l’empresa 7 i Tria.

Si necessiteu més informació sobre l’empresa, els seus objectius, normes de funcionament, etc., obriu aquest llibret informatiu per a les famílies.

Podeu consultar o baixar-vos el menú per al 2n trimestre.

7itria
AJUTS PER AL SERVEI DE MENJADOR

Benvolgut, Benvolguda,

Us informem que ja ha sortit publicada al DOGC la Resolució on s’aprova la convocatòria per a l’atorgament dels ajuts individuals de menjador per al curs escolar 2018-2019.

Al següent enllaç trobareu tant la resolució, com el model de sol·licitud amb les instruccions per a emplenar-la i el full informatiu:

Enllaç

S’ha obert un nou període per a sol·licitar l’ajut menjador. Aquest període s’estableix per al següents casos:

–        Alumnat de nova admissió: Només per a l’alumnat nouvingut que s’incorpora al sistema educatiu de Catalunya, fora del termini d’escolarització i del període establert per a sol·licitar un ajut menjador.

–        Situació sobrevinguda: Aquell alumnat al que la situació familiar ha canviat considerablement respecte a l’any 2017. En aquest cas caldrà documentar el canvi de situació. Aquesta informació es contrastarà o bé amb Serveis Socials o bé amb l’EAP.

El formulari per a sol·licitar l’ajut el trobareu al web del CEB i també a l’àrea privada de centres.

Per tal d’evitar denegacions innecessàries, és molt important que la família acrediti informació econòmica, si no la pot acreditar perquè l’any 2017 no estava al territori espanyol, haurà d’acreditar quin és el seu mitjà de subsistència actual.

Les peticions les podran presentar a les oficines del CEB tant el centre educatiu com la persona interessada.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment.