Tarraco. Visita de l’alumnat de ESO4 i BTX.

tarraco

El passat 19 de febrer els alumnes de 4t d’ESO i de 1r i 2n de Batxillerat que cursen la matèria de Llatí van anar a Tarragona. Al llarg del matí van visitar els diferents monuments romans: l’aqüeducte, les muralles, el Museu Arqueològic, el circ i l’amfiteatre.

També van tenir oportunitat de veure altres monuments fora de la ciutat com l’Arc de Berà, que es troba situat sobre el traçat de l’antiga Via Augusta. Va ser una ocasió per descobrir l’antiga Tàrraco, capital de la Hispània Citerior Tarraconensis. Des de l’any 2000 el conjunt arqueològic de Tarragona és Patrimoni de l’Humanitat per la UNESCO.