Participació dels delegats i delegades d’ESO en la formació de consellers i conselleres

delegats_400x300

El passat dijous 19 de febrer els nostres delegats de curs del Príncep de Viana van assistir a un curs de formació de consellers que s’organitza a l’Espai Jove La Fontana. Juntament amb d’altres delegats de 18 instituts d’Educació Secundària de Barcelona, van treballar propostes molt interessants  i varen transmetre les millores per portar a terme dins l’àmbit educatiu escolar al conseller d’Educació, el Sr. Blasi. Els resultats són més que profitosos i l’alumnat va acabar la jornada amb una valoració molt positiva de la trobada.