XXIV trobada de corals

El dijous 10 de maig, els alumnes de 1r dESO van participar en la XXIVTrobada de Corals que es va celebrar a l’Auditori Josep Carreras de Vilaseca. Més d’una seixantena d’alumnes del centre van interpretar en el cant individual una peça del grup prioratí La Soul Machine, La reina del soul. També van gaudir de les interpretacions dels seus companys dels altres centres participants i de les peces interpretades per l’Orquestra Simfònica del Conservatori de Música de la localitat.

En el cant comú, un total de gairebé 320 alumnes, representants d’onzecentres del Camp de Tarragona van cantar amb el llenguatge internacional, cançons com Persones iguals, Els Segadors i el Cant de la trobada. Totes elles amb clars missatges d’igualtat entre les persones, les diferents cultures i el món en general, en el marc d’una convivència harmònica i en llibertat.