L’Institut Priorat rep classes del serveis de mediació

Durant les tardes dels dimarts del mes de gener, 33 alumnes de 4t d’ESO van iniciar un curs de mediació amb la Conxi Sàez, mediadora de la policia local de Salou.
El dia 8 de gener,durant la primera sessió, els alumnes es van asseure en cercle i la formadora els va donar el material. També els va explicar una mica de teoria i tot seguit van continuar fent jocs i activitats.
Cada dimarts, els alumnes que no se sentien prou identificats amb els objectius del taller o bé amb la manera de treballar-los, deixaven el taller i continuaven les classes amb els professors corresponents. Al finalitzar el taller 17 alumnes van rebre un diploma que els acreditava com a mediadors i també van rebre un lot de material per a utilitzar en les properes mediacions.
En total, es van fer cinc sessions de dues hores cada una.

Creiem que aquest curset ha servit per a resoldre conflictes moderadament i sense violència.