Concurs Odissea

Entre els dies 4 a 7 de febrer els alumnes de Llatí han participat al Concurs Odissea. Cada dia els alumnes han respost preguntes relacionades amb el tema principal d’Odissea 2019: “La ciència i la tecnologia a Grècia i Roma”. Al nostre institut hi participaven 18 alumnes repartits en 7 grups.

Com la d’Odisseu, els nostres navegants han passat per una verdadera odissea però s’han esforçat de valent per respondre correctament a les preguntes i així arribar a bon port. Felicitacions a tots els participants!