Anada al Poliorama

untitledLa Júlia Marquès, de 2n d’ESO, ens explica que el passat dia 25 els alumnes d’ESO de l’Institut Priorat van visitar Barcelona per anar a veure l’obra de teatre “El curiós incident del gos a mitjanit” protagonitzada per Pol López i produïda per Teatre Lliure basada en l’aclamada novel·la de Mark Haddon.

A més a més, l’alumnat prioratí va visitar diferents llocs de la capital catalana, un exemple n’és “Un Thyssen mai vist” al CaixaForum una galeria d’art vista pels alumnes de 2n d’ESO d’aquell mateix centre escolar.

Segons ens van explicar els estudiants l’obra va ser entretinguda i digna de veure.

Després de l’actuació els joves van anar a buscar els autobusos per tornar cap a Falset on els esperarien els seus pares.

Així doncs els alumnes van poder visitar Barcelona i gaudir dels diversos llocs on van anar, a més a més, d’entretindre’s veient una obra, segons ells, genial.