8 de març: Dia de la dona

img_20170309_120513 img_20170309_120452

El dia 8 de març és el dia de la dona i per tot arreu es van fer diferents actes. Al nostre centre es va fer una aturada d´uns 15 minuts per commemorar aquest dia però, sobre tot, per rebutjar la violència de gènere que aquest any sembla especialment extrema. Entre les actuacions que es van fer a l’institut Priorat, uns alumnes de 4t van fer unes pancartes i les van penjar pel centre, a altres classes es van fer debats relacionats amb aquest tema… La qüestió és que la violència de gènere és un problema de tots i l’educació escolar però també familiar, és fonamental per prevenir aquesta xacra social.