Una tertúlia excepcional i estrena de la nova sala d’actes de l’Ins Priorat

El divendres 14 d’octubre va tenir lloc la 4a edició de La tornada del programa Priorat en persona, és a dir, la visita de cinc dels escriptors dels sis que van visitar la nostra comarca ara fa un any i que, després de descobrir-la mitjançant els adalils (guies), van escriure uns textos sobre la seva experiència.

El Centre Quim Soler de la Literatura i el Vi és l’entitat organitzadora d’aquesta activitat tan original. Els nostres alumnes de 3r ESO i de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t van treballar els textos i van reescriure’ls i van transformar-los artísticament en uns dibuixos sorprenents i atractius. Tot seguit, el dia de la tornada, van intercanviar els seus productes artístics en una tertúlia amb la Josefa Contijoch, el Pau Vadell, la Maria Cabrera, la Teresa Pascual i el Ramon Erra.

Desitgem que els nostres alumnes tinguin un bon record d’aquesta experiència que, en alguns casos, pot arribar a ser única.