XXII Trobada de corals

El dijous 14 d’abril, els alumnes de 3r i 4t d’ESO van assistir i participar, per segona vegada, a la XXII Trobada de Corals del Camp de Tarragona que es va celebrar a l’Auditori Josep Carreras de Vilaseca. Més d’una cinquantena d’alumnes del centre van cantar diverses cançons, acompanyats de l’Orquestra Simfònica del Conservatori de Música de la localitat. També van gaudir d’alguns temes tan coneguts com els d’ABBA i Avatar interpretats per la mateixa orquestra. La professora de música del centre, Anna Ridaura, va ser felicitada per la representant d’Ensenyament a la demarcació per ser la coral amb un major nombre de cantaires. Un total de gairebé 400 alumnes, representants d’onze centres del Camp de Tarragona van cantar amb el llenguatge internacional, cançons tan conegudes com Les Miserables, És l’hora dels adéus, Hallellujah o Els Segadors, entre d’altres.