El petit príncep

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Enguany, per Sant Jordi, hem descobert El Petit príncep en els diversos idiomes dels alumnes del nostre institut. Ha estat una activitat magnífica que s’ha pogut realitzar gràcies a la col·laboració d’una llarga llista de gent: els lectors i les persones de fora del centre que també hi han col·laborat molt gentilment: l’Eva Salvadó , que ens ha cedit la seva col·lecció de llibres en 80 idiomes i que ens han permès fer la lectura i l’exposició a la biblioteca, l’Omar Moreno, que ha dissenyat un cartell preciós, i un llarg etcètera d’alumnes que han preparat el material de l’exposició.

La nostra sorpresa va ser que, finalment poguéssim fer la lectura en setze llengües: català, romanès, ucraïnès, rus, polonès, llatí, grec, neerlandès, francès, alemany, anglès, àrab, amazic, euskera, italià i castellà – en diferents accents de països llatinoamericans- . Vet aquí algunes imatges per recordar aquest Sant Jordi que ha vingut d’un asteroide amb una rosa molt ben cuidada.