Organització del curs 2020-21

INICI DE CURS

• No s’ha publicat encara l’ordre del Departament d’Educació que estableix el calendari escolar
  • Inici de curs per a l’ESO, Batxillerat i CFGM: 14/9/2019; l’horari del primer dia és especial i es fan les presentacions de cada estudi
    • ESO: horari per confirmar
    • Batxillerat: horari per confirmar
    • Cicles Formatius de GM: horari per confirmar
  • El dia 15 es comença classe normal per als estudis d’ESO, Batxillerat i CFGM.
  • CFGS DAM
    • Presentació el dia 14, en horari  igual que els CFGM
    • Inici de curs per a CFGS en horari habitual: horari per confirmar

REUNIONS INFORMATIVES AMB LES FAMÍLIES

• Reunions informatives amb les famílies (provisional):
    • 1r i 2n d’ESO: 18 de setembre, a les 20:00 h.
    • 3r i 4t d’ESO: 25 de setembre, a les 20:00 h.
    • Batxillerat i Cicles Formatius: 24 de setembre, a les 20:00 h.

CALENDARI PREVIST DEL CURS 2020-21

• Norma: pendent de publicació per part del Departament d’Educació
  • Vacances de Nadal:
  • Vacances de Setmana Santa:
  • Lliure disposició i festa local:
  • : acaben les classes a tots els centres, llevat de les dels ensenyaments de règim especial i de la formació professional, que ho faran d’acord amb la seva programació acadèmica.
  • Proves extraordinàries de Cicles formatius i batxillerat: al mes de juny, després de les proves ordinàries
  • Proves extraordinàries de l’ESO:
  • Proves extraordinàries de setembre de 1r de Batxillerat: 1 i 2 de setembre de 2020
    Dimarts 1 de setembre Dimecres 2 de setembre
    8.30-10.30 Matemàtiques M1

Matemàtiques aplicades M2

Anglès M1
    10.30-12.30 Filosofia M1 Química M1

Ciències del Món M2

12.30-14.30 Història del món contemporani M1

LLIBRES:

• Clicant en aquest enllaç podeu accedir a la llista de llibres per al proper curs 2019-2020 (pendent d’actualització)

• Tenim un Projecte de reutilització que fa que els llibres surtin molt més barats. Aquí podeu consultar les  instruccions per a fer les comandes amb Iddink on line o per telèfon i una carta de presentació.
    • Aquest any, el pagament de la quota de l’AMIPA també es fa per Iddink.
  • Els alumnes de 1r de Batxillerat amb matèries pendents han de comprar els llibres al setembre, després de les recuperacions, un cop saben si promocionen de curs.

TRANSPORT:

BEQUES

• Consulteu la pàgina de beques del Departament d’Ensenyament
  • Solen convocar-se:
    • Beques convocades pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport  per a estudiants d’ensenyaments postobligatoris (agost-setembre)
    • Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu (agost-setembre)