Xerrades a APD

L’alumnat d´Assistència a les Persones en situació de Dependència (APD) de 1r curs van assistir el dimecres 16 a una xerrada de formació i orientació laboral. La prospectora Maria Fe Nuñez del SOM (Servei d´ocupació municipal) del Pla de l´Estany ens va parlar del mercat de treball de la comarca, de les ocupacions més sol.licitades actualment sent una d´elles precisament la del sector de dependència. També ens va esmentar que abans de buscar feina havíem de tenir en compte les competències personals i les professionals. Ens va remarcar el pes de la formació contínua i el reciclatge alhora de cercar feina.

Per altra banda, l´alumnat de 2n curs d´APD van assistir el dimecres 16 a una xerrada sobre empresa i empreneduria de la Txell Vila, també del SOM. Ens va explicar el projecte de la reempresa que es tracta d´un servei de traspàs d´empreses que ja funcionen a les persones emprenendores que hi estiguin interessades. També ens va parlar de les competències personals, tècniques, instrumentals i transversals necessàries alhora d´emprendre.