Xerrada sobre l’organització i gestió de l’economia de la llar als alumnes del CFGM d’APD

El passat divendres dia 22 de febrer, els alumnes de segon del CFGM APD van rebre la visita de la Carme Teixidor, advocada especialitzada en dret d’empresa i economia, que els va fer una xerrada molt interessant sobre l’organització i gestió de l’economia de la llar.

Com a tècnic o tècnica que dóna suport en el domicili a persones en situació de dependència aquest és un dels aspectes més importants que cal conèixer. Administrar l’economia domèstica no és fàcil, ja que cal reconèixer els ingressos i els diferents tipus de despeses, per adonar-nos de quin és el nostre saldo i prendre mesures d’estalvi o corregir hàbits de consum si aquests són incorrectes.

Durant la xerrada vam poder llegir un article que parlava de la importància de poder tenir una economia familiar sanejada, fet que no ens reporta únicament beneficis econòmics sinó també tranquil·litat, qualitat de vida i benestar emocional.

D’una manera molt amena ens va detallar els diferents tipus de despeses i a quines havíem de prestar més atenció i que tot sovint s’escapen del nostre control  i ens va mostrar algunes plantilles de pressupostos que podem trobar per internet fàcilment i ens va proposar una sèrie de recomanacions per organitzar i gestionar l’economia a la llar.

Moltes gràcies Carme!!!