Xerrada sobre el premi Rotary de Reconeixement a la Joventut

Aquest dimecres 6 d’abril, els alumnes de 2n de batxillerat van assistir a una xerrada per animar-los a participar al premi convocat pel Rotary Club de Banyoles en Reconeixement a la Joventut. La Glòria Ribugent, periodista de Ràdio Banyoles, exalumna del centre i guanyadora de l’edició de l’any 2011, ha estat l’encarregada de dur-la a terme i ho ha fet d’una manera molt clara, precisa, entretinguda i engrescadora. Els ha explicat des de la manera com presentar la paperassa fins la seva estada a Taiwan. Així que, si al començament només hi havia un parell d’alumnes amb la intenció de presentar-s´hi, després d’haver-la escoltada, ja se n’havien decidit fins a sis. Per als detalls sobre com presentar-se, pregunteu als tutors (2n de Batxillerat)

IMG_20160406_135256

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *