Xerrada orientadora als CF d’informàtica: “I després de l’institut, què?”

En David Torralbo,  exalumne de la primera promoció de l’Institut en el CFGS d’informàtica en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma ha fet una xerrada als alumnes de grau mitjà d’informàtica i als de primer de grau superior sobre tot el que li ha aportat l’experiència de cursar el dual d’informàtica a l’Institut Pla de l’Estany.

Ha agraït tot el que li ha representat a nivell personal i professional i ha explicat la seva experiència de pràctiques en dual a l’empresa GNA (una de les moltes empreses tecnològiques de l’associació AENTEG amb qui l’Institut Pla de l’Estany té acord) i com aquesta va decidir contractar-lo finalitzades les pràctiques de dual com a treballador en plantilla.

Ha explicat també com treballen a l’empresa, quines eines utilitzen i com l’empresa inverteix en formació i en crear un bon ambient de treball.

Sense cap mena de dubte la xerrada ha estat molt positiva i inspiradora pels alumnes del cicle formatiu de grau mitja i superior d’informàtica. Gràcies, David!