Xerrada «GAME OVER», promocionada per la Fundació Institut Guttmann

El passat dilluns, 21 de Maig del 2018, els alumnes de segon del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Atenció a persones en Situació de Dependència,  varen gaudir de la xerrada «GAME OVER», promocionada per la Fundació Institut Guttmann amb la col·laboració del Servei Català de Trànsit, amb l’objectiu de mentalitzar als joves per a la Prevenció d’Accidents de Trànsit i les greus conseqüències de traumatismes cranioencefàlics i de lesions medul·lars. Incidència la qual, ha anat augmentant els darrers anys.

A més, la xerrada va ser molt enriquidora pels alumnes, ja que són futurs tècnics d’atenció a persones en situació de dependència i no tan sols és important que coneguin les necessitats físiques que requereixen, sinó que es sensibilitzin amb tot el seu entorn.

L’Enric, el monitor que va guiar la xerrada, els hi va visualitzar un vídeo amb diferents testimonis i l’explicació d’un mosso d’esquadra, i els hi va explicar el seu testimoni i tot el que implica físicament i psicològicament tenir una lesió medul·lar.

Moltes Gràcies Enric, va ser un plaer escoltar-te i coneixe’t!!!

I vull agrair a l’Institut Guttmann la seva col·laboració amb l’Institut Pla de l’Estany. Com a docent trobo molt interessant aprofitar l’oportunitat que  un institut pioner en neurorehabilitació, independentment de la gran tasca que desenvolupa, també tingui l’objectiu de transmetre coneixements i vivències a la resta de la societat.