Xerrada a APD sobre malalties mentals

L’alumnat d´APD de 1r curs van assistir el dimecres 24 a una xerrada molt especial d´un antic alumne d´APD en Guillem Rovira, que treballa actualment a l´hospital psiquiàtric de Santa Caterina de Salt com a auxiliar de dependència.

En Guillem ens va explicar la seva experiència amb les persones amb trastorns mentals i ens va confirmar com estan augmentant els casos en malalties mentals arran del confinament, la falta d´interacció social, la sol.litut i l´escàs contacte físic  en són determinants. També ens va explicar que el factor edat o la classe social en persones drogodependents afecta de la mateixa manera.

La xerrada va ser molt amena i va donar peu a moltes preguntes per part de l´alumnat.