VISITA DELS ALUMNES DE 1r. d’ESO AL MUSEU EGIPCI I AL CAIXA FÒRUM DE BARCELONA

El dimecres 2 de maig els alumnes dels quatre grups de 1r. ESO van anar a Barcelona.

Quan vam anar al Museu Egipci els alumnes van fer una visita guiada. Allà vam veure escultures de faraons, mòmies de diverses èpoques, pintures murals que reflecteixen la vida d’aquell temps i diversos objectes i utensilis de la vida quotidiana. Després de la visita guiada, vam fer un taller d’escriptura jeroglífica on tots els alumnes van poder escriure el seu nom en un tros de papir que es van endur a casa.

A la tarda van anar al Caixa Fòrum on van  fer dues activitats: Una visita guiada per conèixer les músiques i els instruments de l’antiguitat i un recorregut per l’edifici on van rebre explicacions sobre la seva construcció i els seus usos anteriors.

Dues activitats que s’emmarquen dins la programació de Socials i de Música de 1r d’ESO.

Vegeu les fotos