Vaga de dimarts, 3 d’octubre

ACTUALITZACIÓ a les 18.04 h

Demà el centre RESTARÀ TANCAT.

Amb la informació que ens va arribant, he de comunicar-vos que no podem garantir l’obertura de l’Institut al llarg del dia de demà, dimarts, i que és molt probable que resti tancat. Estigueu atents a les notícies que apareixeran a la pàgina web i a les nostres xarxes socials.

18:31: També se’ns ha confirmat que demà no hi ha transport escolar.

NOTÍCIA PUBLICADA a les 14.17 h

Comunicació tramesa a tots els pares, mares i tutors/tutores legals del nostre alumnat, signada pel director del centre i la presidenta de l’AMIPA:

Benvolgut / benvolguda,

Com potser ja saps, per a demà dimarts 3 d’octubre, els sindicats majoritaris de Catalunya, inclosos els d’Ensenyament, així com un gran ventall d’associacions i organitzacions, han convocat una aturada general que ha de durar tot el dia.

Al nostre Institut es preveu un ampli seguiment d’aquesta aturada i el Departament d’Ensenyament ha indicat que només hi és obligatòria la presència d’un membre de l’equip directiu, i, en canvi, no és obligatòria la presència de cap altre professor ni professora.

Atesa aquesta situació us hem d’informar que l’Institut no pot garantir la realització normal de les classes ni tampoc una custòdia adequada dels vostres fills i filles. Tampoc hi haurà serveis de secretaria, ni consergeria ni cafeteria.

En aquests moments no tenim cap notícia fiable del servei de transport escolar.

Per tot plegat ens veiem amb l’obligació de recomanar-vos que valoreu molt seriosament la conveniència o no de portar els vostres fills i filles a l’Institut.

Us preguem, igualment, que estigueu atents als nostres canals de comunicació. Actualitzarem la informació tant per a demà com per als dies següents perquè l’aturada podria allargar-se en el temps.

Documentació: