Tres alumnes de 4t d’ESO, preseleccionats per al Joves i Ciència

El Joves i Ciència és un programa de la Fundació Catalunya la Pedrera que ofereix a joves estudiants de 4t d’ESO interessats en la ciència i la tecnologia experiències de participació en projectes d’investigació que van de l’astronomia a la biodiversitat, la biologia molecular i la fotosíntesi artificial. Se’n valora el currículum acadèmic (que ha de ser molt bo) i l’interès per la investigació i els candidats passen per una primera avaluació dels mèrits que han presentat en paper i avalats pel seu centre d’estudis, i després per una entrevista.

Aquest any s’hi han presentat vora 900 estudiants de tot Catalunya dels quals uns 150 han sigut seleccionats per a ser entrevistats. D’aquests, només 50 accediran al programa.

Hem presentat tres estudiants i tots tres han sigut seleccionats per a l’entrevista i formen part, doncs, dels 150 que tenen moltes possibilitats de ser escollits. Són en Marc Grabulosa, la Queralt Planas i l’Albert Puigdevall.

Moltes felicitats per haver estat preseleccionats entre tants bons estudiants i molta sort per a l’entrevista!!

Foto: l’astronomia és un dels projectes del Joves i Ciència. Aquí, una pràctica de l’institut amb Astrbanyoles.