Tota la informació del curs 2020 – 21

Benvolgudes famílies i alumnes:

Aquí podeu consultar totes les novetats del curs 2020-21 i, especialment, tot allò referent a les mesures de seguretat i higiene.

Seguint les instruccions del Departament d’Educació i com a mesures de prevenció de la Covid19, heu de tenir en compte que tots els alumnes han de venir sempre a l’institut amb mascareta i l’hauran de portar posada durant tot l’horari que siguin al centre, excepció feta de l’estona d’esmorzar.

No es podrà venir a l’institut amb febre ni amb cap dels símptomes d’aquest virus. Si algun dia detecteu qualsevol d’aquests símptomes us heu de posar en contacte ràpidament amb el vostre CAP. Us preguem que us llegiu atentament el document que us adjuntem sobre les mesures preventives de la Covid-19.

A l’Institut, aplicarem un protocol de neteja i ventilació de l’edifici i de neteja de mans i de taules, cadires i altres estris. També prendrem la temperatura a tots els nostres alumnes i vetllarem perquè ningú que assisteixi a l’institut presenti cap dels símptomes de la Covid19. Si detectéssim algú que en té, avisarem immediatament a la família perquè vingui a buscar a l’alumne/a i ho comuniqui al seu CAP. També hem establert una zona específica del pati per a cada grup de l’institut per garantir que aquests grups es mantinguin estables i sense interaccions amb els altres. Us preguem que parleu tota la família de la importància d’observar totes aquestes mesures de prevenció.

Malgrat els molts inconvenients que totes aquestes mesures imposaran al normal desenvolupament de les activitats de l’institut, estem treballant per poder portar a terme igualment els projectes de l’institut i sortides a l’entorn proper per a garantir un aprenentatge alhora profitós i atractiu per a tots els alumnes. Estem convençudes que la situació actual també és una oportunitat d’aprenentatge i que entre tots i totes en sabrem treure profit.

Properes reunions de famílies (totes telemàtiques, us comunicarem el Link):

• 1r d’ESO: 22 de setembre, a les 19:00 hores
  • 2n d’ESO: 22 de setembre, a les 19:00 hores
  • 3r d’ESO: 29 de setembre, a les 19:00 hores
  • 4t d’ESO: 29 de setembre, a les 19:00 hores
  • Batxillerat: 24 de setembre, a les 19:30 hores
  • Cicles Formatius: 24 de setembre, a les 19:30 hores

Estem a la vostra disposició per a qualsevol dubte que tingueu.

Documents importants referents a les mesures de seguretat i a l’organització del curs 2020-21

Més informació:

LLIBRES:

• Clicant en aquest enllaç podeu accedir a la llista de llibres per al proper curs 2020-2021 (cliqueu aquí)

• Tenim un Projecte de reutilització que fa que els llibres surtin molt més barats. Aquí podeu consultar les  instruccions per a fer les comandes amb Iddink on line o per telèfon i una carta de presentació.
    • Aquest any, el pagament de la quota de l’AMIPA també es fa per Iddink.
  • Els alumnes de 1r de Batxillerat amb matèries pendents han de comprar els llibres al setembre, després de les recuperacions, un cop saben si promocionen de curs.

MATERIAL de 1r d’ESO

CALENDARI DEL CURS 2020-21

• Norma: ORDRE EDU/119/2020, de 8 de juliol, per la qual s’estableix el calendari escolar del curs 2020-2021 per als centres educatius no universitaris de Catalunya.
  • Inici de curs 2020-21: 14/9/2020 en el cas dels estudis d’ESO, Batxillerat i CFGM, i 21/0/2020 en el cas dels estudis de CFGS
  • Nadal: del 22 de desembre de 2020 al 7 de gener de 2021, ambdós inclosos.
  • Setmana Santa: del 27 de març al 5 d’abril de 2021, ambdós inclosos.
  • Festa local (Banyoles): 23 i 26 d’octubre de 2020
  • Lliure disposició: 7 de desembre de 2020, 12 de febrer de 2021, 15 de febrer de 2021, 17 de maig de 2021
  • 17/6/2020: acaben les classes a tots els centres, llevat de les dels ensenyaments de règim especial i de la formació professional, que ho faran d’acord amb la seva programació acadèmica.
  • Proves extraordinàries de Cicles formatius i batxillerat: al mes de juny, després de les proves ordinàries
  • Proves extraordinàries de l’ESO: 18, 21 i 22 de juny de 2021

CERTIFICACIÓ DE LLENGÜES ESTRANGERES

• Exàmens de Cambridge: 17 d’octubre (inscripcions tancades; tot l’alumnat inscrit haurà rebut un correu explicatiu)