Tot a punt per col·laborar amb el Gran Recapte – en parla Banyoles TV

Avui divendres i demà dissabte, 1 i 2 de desembre, tindrà lloc una nova edició del Gran Recapte, que “és una campanya de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades del nostre entorn rebin ajuda alimentària, també serveix per donar a conèixer la situació que travessa aquest grup, que arran de la crisi econòmica que estem vivint, ha anat creixent. La campanya la duen a terme simultàniament els quatre Bancs d’Aliments de Catalunya”, ja que “es calcula que actualment, un 20% de la població viu en situació de pobresa a Catalunya”. Al Pla de l’Estany ja s’han assolit els voluntaris necessaris i tot està a punt.

Per segon any consecutiu, els nostres alumnes de 3r d’ESO hi col·laboren en el marc del servei comunitari que portem a terme. Com ho explica Banyoles TV,

Aquesta col·laboració és a través del programa de servei comunitari que desenvolupa el centre educatiu, a través d’una metodologia d’aprenentatge i servei. L’objectiu és que els alumnes treballin les seves competències socials per a que esdevinguin ciutadans compromesos i actius.

Llegeix aquí tota la notícia.

Pots llegir més notícies sobre el tema a la nostra pàgina web: